کیاناکیانا، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

کیانا دختر گل مامان

زیباییهای کودکی تو

1390/6/1 10:43
نویسنده : مامان
811 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مامان الان داشتم خاطرات تو رو ورق میزدم قشنگ نازنینم چقدر داشتن تو قشنگه تو بهترین هدیه خدا به من هستی گل نازم تو ٧ ماهت بود که دندون دراوردی و اصلا مامانت رو اذیت نکردی الهی من قربون اون خنده و دندونای نازت بشم

 

 

niniweblog.com

 

عزیزکم اینقده که راحت دندون دراوردی در عوضش خیلی دیر راه رفتی

 تو در ١٥ ماهگی پاهای خوشکلت رو از روی زمین برداشتی و راه

رفتی نمیدونی چقدر خوشحال بودم

 

niniweblog.com

 

شعر مورد علاقه ات هم این بود قشنگم :

 

عروسک طلایی پاشو بیا رو قالی

دست کوچیکت ببینم پا کوچیکت ببینم

از صبح تا حالا چه کردی بابارو بیدار نکردی

آفتاب زده پشت کوه کیانا پاشو گوشت بکوب

...........

niniweblog.com

 

مثل همه بچه ها قصه مورد علاقه ات هم شنگول و منگول و حبه

  انگوربود عزیزم اگه صد بار هم واست میگفتم خسته نمیشدی و

بازم میخواستی که اونو واست تعریف کنم اعتراف میکنم بعضی

وقتا خیلی کلافه میشدم آخه مامانی خیلی تکراری بود

 

 

 

 

 

کیانا جان هر وقت ازت می پرسیدم که مامان رو چقدر دوست

داری میگفتی ده تا آخه فقط تا ده میتونستی بشماری و گلم

حالا که ازت می پرسم میگی مامان هزارتا دوستت دارم بازم

جای شکرش باقیه  مرسی نانای مامانی 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
27 مرداد 90 22:51
چه دخمل نازی
سيدمهدي
29 مرداد 90 0:46
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مامان علي
30 مرداد 90 5:02
سلام عزيز دل خاله.چقدر عكسات نازه.اينا رو نديده بودم